пятница, 4 марта 2016 г.

Натхнення від Андріяни + мк

Привіт, любі читачі!
Сьогодні я, Andriana,  для вас підготувала невеличкий МК виготовлення підставки для олівців чи інших скрап-матеріалів або просто ваза для декору.
Ви бачили наш   Цветной взрыв? Саме він спонукав мене взяти в руки фарби і спреї і створити вазу.

Основою в мене є баночка від чаю, яку я обклеїла папером від Scrapmir.

Далі в роботу пішли матеріали Фабрики декору. На прозорий медіум я наклеїла ажурну серветку.
Нанесла через трафарет текстурну пасту з піском і побризкала спреями Кораловий риф та Літній бриз.


І декоруємо. Використала висічки від ножів Prima, Memory box, Crafty Ann та чіпборд Scrapbox




Гарного всім весняного настрою!!!



2 комментария:

  1. Яка чудова ваза!!! Така мрійлива та ніжна)))) Дуже гарна робота!!!! Дякую за МК!!

    ОтветитьУдалить